{ font-family: 'Flavors', cursive; }

Monday 2 July 2012

salah ke tak ek?



assalamualaikum... entry kali ni agak panjang, tp rajin2la bace... mungkin berguna
ade satu kisah tentang perempuan yang "SOMBONG".


satu malam yang shahdu, ada seorang perempuan dpt msg dr kawan lelaki yang agak beriman.....








sebelum D-DAY



inbox:
ASSALAMUALAIKUM.... DAH BANGUN KE BELUM? JOM LA SAME2 SOLAT TAHAJJUD....



send:
blom





inbox:
ha... klu blom cepat bgn.... ish awakni jgn malas2 la..cepat2

send:
mane ade malas, jap gi bgn la....




(eheh....lame2 jd bejela pulak msg dorg ni.....)
yang lain tu penting ke?
tepuk dada tanya iman.... jgn tanye diri....nnt syaitan plak tolong jawabkan



D-DAY

inbox:
ASSALAMUALAIKUM.... DAH BANGUN KE BELUM? JOM LA SAME2 SOLAT TAHAJJUD....

send:
ermm... mintak maaf kalau saya nak cakap sikit.....
memang bagus klu awak kejutkan saya bgn solat....
tp awak dah kejutke kawan2 lelaki awak yg laen?
ni saya terus terang je la.....
klu slalu mcm ni saya takut bende y baik, boleh jd x baik...jd lepasni x pe la saya set je jam.... send~





tibe2 prempuan tu bfikir.....
ishhh rase bersalah pulak.....
so??? anda macam mane ?RASA BERSALAH???(klu anda perempuan tu?)
klu bende tu tuk kebaikan bersama tak payah rase bersalah...manela tau nanti mula pulak terbitnya "BIBIT-BIBIT cinta" pada sang lelaki....



TANYA DIRI,
seorang sahabat ada berpesan,
" kalau kau suka dia rasa2 iman semakin bertambah ke semakin berkurang?"
uhhh pedih! mestila berkurang.... so jgn rase bersalah....



" BILA SESEORANG KERAP JATUH CINTA, ERTINYA DIA BELUM BERJAYA MENCINTAI DIRI SENDIRI"





msg ni mcm bende biase je kan?
tp untuk org yg x pro, lg2 sang wanita y berhati lembut msg ni bole membawa pada bermcm-mcm perkara berkaitan hati dan perasaan....


utk renungan bersama, saya bukan orang yang baik nak post entry ni tp sekadar berkongsi.... salah silap harap dimaafkan.~nasihat dr seorg ustazah
 ·  ·  · June 24 at 9:13am

No comments:

Post a Comment

~

~